Rechercher dans ce blog

dimanche 31 octobre 2010

Ta nou sèy quine arrose...

Quan s’em empourtera lou gran ben castagnè,
Û sé, nou sèy trop quan, mes l’ore que s’apresse,
Per esta drin curious,- Mes chens que y’ayé presse !-
Nou cragni de quitta lou temps qui m’estregnè..

T’oun baù? Nou-n sèy arré ! Que-m bad la biste courte,
E lous terrès de loegn, qu’ous bèy drin embrumats...
Que y’èy bist a passa lous bisadyes aymats
E l’arrose, d’oun aletèy l’aram, que-m semble mourte..

Mes si toustem m’en demoure lou deléret,
Si-m tesique lou doù de la m’abé pergude,
Nou séré pas permou, mèy haut que l’aucigude,
L’arradits qu’en demoure bibe en gnauté endret ?

Nou ya yamèy abut, cause chens counséquence
E s’èy rebat l’eslou qui nou fanira pas,
Lheù decap oun m’en baù, adare, a petits pas,
L’arrose de l’Amou qu’èy toustem d’arcoelhence ?

Arrose, tant e tant qui-n s’as heyts ahidècs,
En te bedé eslouri sou froun de las maynades,
Per tu, quan sé badèn courtes las aletades,
B’estém a cops urous d’en se trouba drin pecs !

Arrose d’enlusioû ? Mes lheù d’en soum bachade
Ta-n sé ha crédé que penè d’û gran casaù,
Lou temps qui-n se desruech, quin caléré passa-ù
Chens l’esper en séguin de gnauté passéyade ?

E si l’arrous pare de perles l’arrousè,
E si dou soû broc en se demoure l’escousenci,
Lou co s’èy drin doulen, lou temps de l’existenci
N’a-t arcasterèy pas ! Aquet maù que-m plasè..

Aquet maù qu’a boulut que lou co que-m cantesse
Desdincous dou broc d’espiaùbe qui-m tagnè,
E las mies cansous au gran ben castagnè
Qu’an estelat lou ceu de la noeyt qui s’apresse..


Moumas,la belhe de Marteroû 2010..

Alexis Arette

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire